26 Eylül 2012 Çarşamba

Doğmamış Kızıma Mektup



Beni çağıran yeni bir ruhun sesi mi?
Duyulmaz olan seslerimin çokluğunda
"Söz vermiştin" diyen, "Tutamadın".
"Kızın olacaktım, kucağına doğacaktım".

Söz vermiştim tutamadım.
Kızım olacaktın, kucağıma doğacaktın.

Seni bir cümleden, seni bin geceden
Seni sonsuzluktan doğursam
Hiç isim koymadan...
Seni karnımda taşımadan.
Seni rahme düşmeden.
Seni koşulsuz doğursam.
Görünmeden, dile gelmeden,
Kucaklara düşmeden.
Seni sessizlikten doğursam.
Çocukluğumu çocukluğuna katmadan.
Günahlarımı yoluna koymadan.
Seni olduğun yerden doğursam
Sana olduğun yerden dokunsam.
Minik elin, küçük bedenin olmadan.
İhaneti hiç yaşamadan.
Seni hep içimden taşırsam.
Gözlerin yaşla dolmadan.
Ruhun karanlığı tatmadan.
Seni ışıktan doğursam.
Işık olsan, gönlümden doğan.
Baktığı yeri aydınlatan.
Ben sen olsam, sen ben olsan…
NAZLI AKIN