26 Eylül 2012 Çarşamba

TEŞEKKÜRE GÖTÜREN BİR YOL


Eve köpeğim Tango geldiğinden beri çok şey değişti hayatımda. Gelişinin hikayesi de kendisi kadar tatlıdır .

Rüyamda, beyazlar giymiş bir derviş bana köpeğim tangoya benzer bir köpek verdi, yemyeşil bir vadide koştuk, oyunlar oynadık. Derviş, köpeğin benimle kalabileceğini söyledi. Öyle güzel zaman geçirdik ki hiç uyanmak istemedim.

Sabah kalktığımda rüyamı Hakan’ a anlattım , köpeği detaylı bir şekilde tarif ettim . Birkaç gün sonra  Hakan facebook’da bir köpek fotoğrafı gösterdi bana , rüyamdaki köpeğin aynıydı ve sahiplenilmeyi bekliyordu .

Eve ilk geldiği günü hiç unutamam, yıllardır bizimle yaşıyormuş ya da yıllar sonra kavuşmuşuz gibi neşeliydi. Yaklaşık dört yıldır bizimle; eve yaydığı sevgi bizi öylesine kendine bağladı ki, koca şehrin yarattığı stresle eskiden nasıl başa çıkıyormuşuz bilmiyorum .

Bir çocuk gibi onunla sokaklarda oynamak , doğada vakit geçirmek için beraber yürüyüş yapmak müthiş faydalarından.

İmkanınız varsa bugün bir hayvan edinin ama sokaktan alın ne olur; onların bize daha çok ihtiyacı var. Bizler için buradalar, güçlü yaşam sevinçleriyle insana iyi gelmek de onların vazifesi .

Ben Tango’ya her baktığımda Yaradanı hatırlıyorum, içimden bir teşekkür kalkıyor.

Sahip olduğum ve olamadığım  her şey için çok teşekkür ediyorum …

NAZLI AKIN