16 Ekim 2012 Salı

AĞAÇ DİLE GELDİ

Şehirde ormanı duymak zordur. Duyanlar vardır elbet ama sayıları çok azdır. İnsanların gürültüsü, bütün güzel sesleri örter.

Bir çocuk oldum sordum:

"İnsanlar ormanları neden yakıyor?"

"İnsanlar bütün kötü şeyleri korktukları için yaparlar. Sevginin yerini korku aldığı için. Sevdiğiniz zaman ağaçları yakamazsınız, hiçbir canlıya zarar veremezsiniz."

Bir çocuk oldum, sordum:

"İnsanlar sana neden sarılmıyor? Ben sana sarılınca dünya daha güzel bir yer oluyor sanki. Bedenim şifa buluyor, ışıkla doluyorum."

"Ruhumuzu görenler , senin gibi hasret giderir bizimle. Özleriz biz , kardeş biliriz sizi. Aramızda muhteşem bir bağ var insanlarla, hisseden kalpler kucaklar bizi."

Bir çocuk oldum, sordum:

"Çok kırgın mısınız  koca dünyayı bizim sanırız diye?"

"Biz sadece severiz, gerisini bilmeyiz."

NAZLI AKIN
Resim yazısı ekle