24 Mayıs 2013 Cuma

DÜŞLERİN EFENDİSİ

Son günlerde durma isteğim öyle büyüdü ki, içimdeki sessiz bölgeye çekildim. Ne varsa orada var çünkü. Sessizliğe durmak cesaret ister. Bizi ele geçiren alışkanlıkları teslim etme gücü sessizlikte saklıdır.

Benim sessiz alanım yazmaya durmak. İbadet etmek, meditasyon yapmak gibi, yazı beni ruhuma bağlıyor. Yazdığım her an çok büyülü. Akışkan bir zamandan renkli dünyalara yolculuk ediyorum. Hiç bilmediğim parçalarımı topluyorum başka alemlerden. Yazı hayal kurmayı kolay kılıyor. Hayal etmeden olamazsın biliyorum. Olmak için, düşlerimin sahibine dönüşmek için ben kağıdı kalemi kullanıyorum.

Her insan kendi düş gerçekleştiricisinin peşine düşmeli. Yolculukta daha önemli bir hedef yok. Yollar bizi hayallerimize bağlar...

Çocuk gibi istemenin, düşlemenin önemini kavradığımızda gereksiz, yorucu düşüncelerimiz yerini tatlı hayallere bırakır. 

En büyük düşünüzü yeniden hatırlayın. Sahip çıkın ona.

Ömrünüzü hayallerinizi selamlayarak yaşayın. Gerçekleşen her düş varlığınızın gücünden beslenmiştir.

NAZLI AKIN