1 Temmuz 2013 Pazartesi

Periler fısıldıyor

Az önce periler hepimiz için fısıldadı:

“Dileğin yerine geliyor.”

Tüm insanlık için bir kart istedim az önce “perilerden sihirli mesajlar”  isimli rehberlik kartlarımdan. İçimi mutlulukla kaplayan bu kart bana ilk kez çıkıyor, sanırım bu lütfu hepimiz için bir yönlendirme rica ettiğim için bize bahşettiler.

Lütfen bu yazıyı okuyan herkes tüm insanlık için güzel bir şey dilesin.

İnanıyorum ki sadece kendimiz için bir şeyler isteme hastalığından kurtulduğumuzda yeni bir dünya yaratacağız.

İnanıyorum ki yenidünyada dostluk hisleri düşmanlığın oluşmasını engelleyecek kadar yoğun yaşanacak.

İnanıyorum ki yenidünyada şefkat ve merhamet hisleri; açlığı, sefaleti, terk edilmişlik duygularını ışığa boğarak yok edecek.

İnanıyorum ki yenidünyada koşulsuz sevgi yaşanacak. Kalplerimiz öyle yoğun sevecek ki sokakta yürürken mutsuz bir yüz görmek imkânsız hale gelecek.

İnanıyorum ki “her şey birdir, bir her şeydir.” Çokluk realitesinden birliğe adım atarken, sonsuz sınırsız ışığın işaretleri yol haritamız olsun.

(Ben tüm insanlık için "barış" diliyorum. Önce içeride sonra dışarıda...)

Az önce periler hepimiz için fısıldadı:

“Dileğin yerine geliyor.”

Tüm insanlık için bir kart istedim az önce “perilerden sihirli mesajlar”  isimli rehberlik kartlarımdan. İçimi mutlulukla kaplayan bu kart bana ilk kez çıkıyor, sanırım bu lütfu hepimiz için bir yönlendirme rica ettiğim için bize bahşettiler.

Lütfen bu yazıyı okuyan herkes tüm insanlık için güzel bir şey dilesin.

İnanıyorum ki sadece kendimiz için bir şeyler isteme hastalığından kurtulduğumuzda yeni bir dünya yaratacağız.

İnanıyorum ki yenidünyada dostluk hisleri düşmanlığın oluşmasını engelleyecek kadar yoğun yaşanacak.

İnanıyorum ki yenidünyada şefkat ve merhamet hisleri; açlığı, sefaleti, terk edilmişlik duygularını ışığa boğarak yok edecek.

İnanıyorum ki yenidünyada koşulsuz sevgi yaşanacak. Kalplerimiz öyle yoğun sevecek ki sokakta yürürken mutsuz bir yüz görmek imkânsız hale gelecek.

İnanıyorum ki “her şey birdir, bir her şeydir.” Çokluk realitesinden birliğe adım atarken, sonsuz sınırsız ışığın işaretleri yol haritamız olsun.

(Ben tüm insanlık için "barış" diliyorum. Önce içeride sonra dışarıda...)


NAZLI AKIN

NAZLI AKIN