5 Aralık 2013 Perşembe

OLUMLAMALAR (SESLİ)


Yaşadığım her andan memnuniyet duyuyorum.

Hayatım renkli, ışık ve aşk dolu...

İçimdeki çocuğun sesini işitiyor ve onunla her gün oynuyorum...

İçimdeki kadının sesini işitiyor ve onu her gün taçlandırıyorum...

Yaradan'la birlikte yaşamımı her gün yeniden yaratıyorum...

Neşeliyim, bunun için bir nedene de ihtiyacım yok, içimden gelen sevinç enerjisini gittiğim her yere götürüyorum.

Herkese ve her şeye aşkla bakıyorum...

Kusurlar yerine güzelliklere odaklanıyorum.

Şimdi kırmış olduğum herkesten af diliyorum.

Şimdi herkesi bağışlıyorum.

İçimdeki kadını onurlandırıyorum.

Dişi enerjiyi kullanarak kadın olmanın güzelliğini deneyimliyorum. Konuşurken, yürürken, bir iş yaparken bu nazik ve şefkat dolu enerjiyi kullanıyorum.

Bu bedeni bana veren Yaradan'a teşekkür ediyorum.

Kadın olmayı seviyorum.

İçimdeki dişi ve erkek enerjileri dengeliyorum.

İçimdeki küçük kızı seviyorum.

Yaşamayı seviyorum.

Her sabah neşe içinde uyanıyorum.

Güne dua ve teşekkür ederek başlıyorum.

Daima nazik ve sevecen olmaya özen gösteriyorum.

Karşıma çıkan herkesi ve her şeyi kabul ediyorum.

Bolluk ve bereketi kabul ediyorum.

Her an akıştayım, her an ilerliyorum...


NAZLI AKIN