3 Aralık 2013 Salı

YENİ BİR SENE YENİ BİR SEN

Yaşam nasıl gidiyor? Yeni bir yıla hazırlanırken kronik hale gelmiş sorunları gözden geçirmenin, kendimiz üzerinde çalışmanın tam zamanı...

Kendimden örnek vermek istiyorum. İçimde onurlandırılmayı bekleyen bir kadın var. Ben makyaj yapmayı sevmem, topuklu ayakkabı giymeyeli aylar oldu, saçlarımı boyatmayı özellikle tercih etmiyorum. Durum böyle olunca içimdeki dişi isyana başladı.

Öyle çok söylendi ki, ilk iş olarak kendime bir etek ve bir külotlu çorap satın aldım. Bu hafta kuaföre gidip saçlarıma kat verdireceğim ve sarışın olacağım. Anlayacağınız içimdeki kadını onurlandırma çalışmaları son hız devam edecek.

Biz sorunlarımızı görmezden geldikçe onlarla yaşamaya alışıyoruz. Kendimize yalanlar söyleyip, sıkıntılı bölgeden sıvışmak istiyoruz. Değişime direnmek için harcadığımız günleri dönüşüme ayırsaydık, çalıştığımız her ana değmişti. Kişisel gelişime ayırdığımız zaman bize mutlaka pozitif olarak geri dönüyor. Her kişisel kriz bir fırsattır bence; kendimizi yeniden doğurma imkânı sağlar.

Yeni seneye sayılı günler kaldı. Kalbimize kulak verip, ihtiyacımız olan değişikleri yaşama geçirelim. Birbirimizi teşvik edelim. Arkadaşlar ne içindir? Geçen hafta benim evde bir kız gecesi yaptık. Hepimiz birbirimizi yapıcı olarak eleştirdik. Dostlarımızın sözleri çok kıymetlidir. Ben de çok ciddiye aldım bana söyledikleri her şeyi. Bu yazı bile o günkü sohbetlerin bir sonucu…

Şimdi kıpırdayın, canlanın, içinizi yeni yılın enerjisiyle doldurun. 2014 ‘de neşeniz öyle çok olsun ki başka hiçbir şeye yer kalmasın. Neşeniz varsa her şeyiniz var demektir.



NAZLI AKIN