20 Şubat 2014 Perşembe

Teslimiyet



“Plan yapma! Kendinden daha yüksek bir güce teslim olmayı öğren!”

Bazen işler istediğimiz gibi yürümüyor. Planlarınız aksıyor, sözleştiğiniz yere gidemiyorsunuz, gelen işleri geri çevirmek durumunda kalıyorsunuz. Bunların hepsini yaşadım şu dört günde. İşleri Yaradan’a bırakmak gerektiğinde; geri çekilmenin gücünü hatırlamak sezgisel bir yetenek…

Böyle zamanlarda kayıplara odaklanmak yerine deneyimin anlatmak istediği bilgiyi ortaya çıkarmak çok değerli. (Grip olduğum için bazı işleri geri çevirmek durumunda kaldım, bu da para kaybına yol açtı, içimden sitemler yükselmeye başladığında bilgiye sarılmak kurtuluşum oluyor.)

Teslim olan, kabul içinde yaşayan ruhsal tarafım her şeyin yolunda olduğunu farkında olsa da şikâyet etmeye bağımlı tarafım işleri ele geçirmek istiyor. Biliyorum ki şu dört günde yaşananlar içimdeki kontrol canavarını eğitmek için planlanmış dersler.

Geri çekilmenin, akışı izlemenin varlıkta saklı olan gücü ortaya çıkardığı bir gerçek. Bu noktada direnmemek çok önemli… Direnç gösterdiğimiz zaman hoşumuza gitmeyen durum uzuyor. Çünkü içindeki bilgi açığa çıkmak istiyor. Böyle zamanlarda kendimize dışarıdan bakmak, tepkilerimizi fark etmek, dirençlerimizi kırmak ilahi müdahaleyi mümkün kılıyor. Şifa tam o noktada devreye giriyor.

Zincirlerimiz kırılıyor, bağımlılıklarımız devriliyor, düzenimiz aksıyor. Kendimizi yeniden yapılandırırken eski kimlik ince bir zar gibi bırakıyor kendini.

Kendimizi sevmeyi öğretiyor ilahi rehberlik; izin vermek çok önemli. Yaşamda hiçbir şey insanın kendini sevmeyi öğrenmesinden daha acil değil.

Şimdi kendimi sevmeye niyet ediyorum.

Şimdi kendime şefkat duymaya niyet ediyorum.

Şimdi akışta kalmaya niyet ediyorum.

Öyle olsun. Öyle oldu…

NAZLI AKIN