3 Ağustos 2014 Pazar

Son söz kalbimin


Yıl 2014. Aylardan nemli bir ağustos… Kimler gelmiş, kimler geçmiş hayatımdan, sırtımı yaslıyorum, seyrediyorum. Mutluyum. Beni çok sevenler hala yanımda.

Evet, hala bazı sorunlarım var. Mesela yazarak kazanmıyorum henüz.  Hatta uzun zamandır işsizim ama bana kâinatın tüm sevgisini bahşeden bir yol arkadaşım var.

Evet, hala bazı sorunlarım var. Mesela zor ilişkiler yaşamışım geçmişte, zaman zaman zihnimde geçmişe ait gölgeler geziniyor ama bir yol buldum. Ne zaman delirsem, yoga yapıyorum, şifalanıyorum. Ne zaman delirsem, gözlerimi kapıyorum, derin burun nefesleri alıyorum, şifalanıyorum.

Evet, hala bazı sorunlarım var. Mesela on kilo fazlam var yıllardır atamadığım, ama sağlıklıyım. Uzun yürüyüşler yapabiliyorum mesela. Daha az yemeyi öğretiyorum kendime bir de delirdiğim zaman buzdolabına koşmamayı. Ne zaman acıkmadan yemek istesem zaman tanıyorum kendime, acele etmeden duygusal boşluğumun yemek yemeden şifalanmasını bekliyorum ve oluyor.

Evet, ermedim, aydınlanmadım belki ama insan olmaya çabalıyorum. Bunun için bir yol buldum. 

Her ne olursa olsun, son sözü kalbimin söylemesine izin veriyorum.

Nazlı Akın