27 Eylül 2014 Cumartesi

Fısıltı

Bir annenin çocuğunu sevdiği gibi sevin birbirinizi. Bir anne çocuğunu hatalarına rağmen sever, hatalarınıza rağmen sevin birbirinizi.

Konuşun birbirinizle, sahip çıkın dostluklara, dinleyin, anlaşın, anlayın birbirinizi. Yaşama uyum sağlayın yavrularım, her bir anın tadına varın. Ömrünüze neşe katın çocuklarım.

Siz kenetlendikçe birbirinize, dünya ışıkla doluyor. Siz sevdikçe birbirinizi dünya şifayla doluyor. Siz "tek" olduğunuzu idrak ettikçe dünyanızın titreşimleri değişiyor.

Var olmak, uyum sanatıdır çocuklarım. Yaşama aşık olun! Aşk'la yaşadığınızda kalbinizde şefkat hüküm sürer. Şefkatin krallığında bütün olumsuzluklar kumdan kaleler gibi kolayca dağılır. Şefkat varlığınıza saklanmış en kutsal histir.

Ben binlerce anne şefkatiyle seviyorum sizleri, her birinizin saçınızın her bir telini öpüyorum. Kalbinize sağanak sevgi yağmurları yağdırıyorum büyüsün diye tarlaları. Çocuklarınızı çocuklarım biliyorum, her gece uykularında nöbet tutuyorum. Sizi sevdikçe sevesim geliyor yavrularım, kalbimde her gün daha da büyüyor yeriniz. Her biriniz için bir tarla suluyorum topraklarımda, tohumlar serpiyorum niyetlerinize... Evim evinizdir, kalbim, kalbinizdir.

Siz birbirinizi her şeye rağmen sevdikçe kalbim mabedinizdir.

Melek fısıltıları