7 Kasım 2014 Cuma

Nazlı Akın'la bireysel şifa terapisi

Bir başkasına şifa verdiğinizde onun yaşamını değiştirebilirsiniz. Bir başkasının kendi kendini iyileştirmesine yardımcı olduğunuzda evreni değiştirirsiniz.

Steve Rother

Nazlı Akın'la bireysel terapi deneyimi için lütfen akinnazli05@gmail.com adresine mesaj yollayın.

Bu terapide şifa isteyenin şifaya aktif olarak katılması esastır. Böylece şifa veren ve şifayı alan iş birliği içinde sonsuz sınırsız ışığa teslim olur. Nazlı Akın'ın sesiyle yönlendireceği kişiye özel yoga seansında imajinasyon gücü devreye sokulur böylece şifanın gücü artar.

Terapi boyunca yumuşak bir sesle yönlendirme mevcuttur bu da şifa alanı atıl olmaktan kurtarır, şifa alan imajinasyon yoluyla şifanın içine girer,

Tüm yaşam sorunlarının çözümleri kişinin varlıksal gücünde saklıdır, sorun gibi görünen her olayda ilahi bir lütuf gizlidir. Tüm terapi süreci bu önemli idraki devreye sokmayı amaçlar. Kişinin kendi gücüne sahip çıkması esastır.

Her şifa deneyimi kişiye özeldir. Şifanın gücü görünmeyen âlemin dinamikleriyle bezelidir. Gerçekte şifacı sevgidir. Şifa veren ve şifa alan kalbini açar, görünmeyen alemin sonsuz şefkatine ve koşulsuz sevgisine teslim olur. 

Hepimiz potansiyel şifacılarız. 

ŞİFALAR BİR TANIDIĞIMIN YÖNLENDİRMESİYLE GELENLERE AÇIKTIR.

Nazlı Akın kimdir?

Spiritüel yazar-Yoga eğitmeni

5 Haziran 1975 İstanbul doğumluyum. İstanbul Üniversitesinde Reklamcılık, Müjdat Gezen Sanat Merkezinde Tiyatro eğitimi aldıktan sonra, bir süre tiyatro oyunculuğu ve televizyon oyunculuğu yaptım. On yıldır dublaj yaparak çeşitli karakterlere sesimle hayat veriyorum.

Ruhsal yanım her zaman yaşamımın anlamı oldu. İnsanın kendi üzerinde çalışması, farkındalık ve arınma tüm insanlık adına bu devrenin en önemli ihtiyacı.

Spiritüel yaşam, her zaman varlığımın anlamı oldu. Kendimi bildim bileli rüyalarımda aldığım rehberliği, sezgilerimi, görünmeyen güçlerin varlığını araştırdım. Her zaman tüm insanlığın birbirine görünmeyen iplerle bağlı olduğuna inandım.

2002 yılından itibaren kendi kişisel gelişim yolculuğumda çeşitli eğitimlere, seminerlere ve enerji çalışmalarına katıldım. En orijinal halime doğru çıktığım bu yolculukta, ruhum hep yazıyla dile geldi. Yazarken kelimeler kalbime düşüyor ve oluşan büyüyü hissedebiliyorum.

“Melek Fısıltıları” isimli sayfada insanlara manevi yönden destek olmayı amaçlıyorum. Sayfa üzerinden aynı anda toplu yazı yazma ve toplu şifa çalışmaları düzenliyorum.

Ayrıca bu sene Hindistan’daki Vivekenanda Yoga Üniversitesi’ne bağlı, İstanbul Yoga Merkezinde, yoga eğitmenliği sertifika programına katılarak geçen sene mart ayından beri bana büyük farkındalıklar hediye etmiş yoga üzerinde derinleşmeye karar verdim. 

Hepimizin doğuştan getirdiği şifacılık yetenekleri olduğuna inanıyorum. Dünyanın daha ışıklı bir yer olması için iyiliklere aracı olmak, birlik bilinciyle insanlara hizmet edebilmek yaşamımın önde gelen amaçlarıdır.