16 Mayıs 2015 Cumartesi

Yogaya başla!

Değişmekten korkuyor musun? Yogaya başla!

Kendi kendine olmaktan keyif alamıyor musun? Yogaya başla!

Cesaretin mi eksik? Yaratamıyor musun? Yogaya başla!

Dirençlerin mi var? Katı ve duygusuz hallerini yakaladığında üzülüyor musun? Yogaya başla!

Düşünmeden duramıyor musun? Duyguların karmakarışık ve yoğun mu? Yogaya başla!

Neden mi? İyi geliyor… Nereden mi biliyorum? O soruları nasıl oluşturdum sanıyorsun. Bağıra bağıra değişiyorum.

Bazen ağlayarak bazen kahkahalar atarak dönüşüyorum.

Korkarak cesur oluyorum.

 İstemesem de yazıyorum. Direnç hissetsem de okuyorum, insan içine çıkıyorum, sosyalleşiyorum.

Kalbim katılaştığında, bol bol geriye doğru esniyorum, yüreğime dolan ferahlamanın varlığıma yayılışına tanıklık ediyorum.

Düşünceleri durduramadığımda, yere uzanıyorum, ceset pozuyla önce ölümlü olduğumu hatırlatıyorum kendime. Derin gevşemeyle beden bilincinin üstüne çıkıp sonsuz bir ruh varlığı olduğum idrakine erişiyorum.

Varlığıma iyi gelen bu kadim yolda sıradan bir yolcuyum. Sen de iyi ol istiyorum. Herkes iyi olsun istiyorum. 

İstersen evde istersen bir yoga eğitmeni eşliğinde başla, bedenden ruha giden sıralamasıyla izle kendini, kendi kendine tanık ol! Daha mutlu bir birey oluşuna tanıklık et! İyiyi doğru giden sağlığına tanıklık et!


Ayağa kalk, kendin için harekete geçmeye tanıklık et! 

Nazlı Akın