28 Haziran 2015 Pazar

Dingin

Bazen durmak gerek.
Yavaşlamak, nefes almak.

Bazen susmak gerek.
Konuşmaya en çok ihtiyaç duyduğun anda, sessiz kalabilmek;  dili kalbe yönlendirmek gerek...

Huzuru bekler durur insan, dışarıdan gelen bir şeymiş gibi.
Huzur, arayışın bittiği yerdir.
Huzur, var olanla yetinmektir.

Mutluluğu arar durur insan, dışarıdan gelen bir şeymiş gibi.
Mutluluk, yaratmaktır.
Mutluluk, evrene katkıda bulunmaktır.
Mutluluk, vermenin sonsuz keyfine varmaktır.
Mutluluk, Yaradan’ın bize verdiği potansiyeli değerlendirmektir.

Herkes, kendi mutluluğundan sorumludur. Mutsuz olmak çaba gerektirir, mutlu olmak çabasızdır, akış bünyesinde sonsuz mutlu olma halleri barındırır.

Işıkta kalmak, bize ışığımızı hatırlatan insanlarla birlikte olarak mümkündür. Eylemlerimiz, düşüncelerimiz, sözlerimiz ışığa hizmet ettiğinde evrene gerçek bir katkıda bulunuruz.

Şimdi bana ışığımı hatırlatan herkese teşekkür ediyorum. Onlar bana ayna oldu. Beni, bana gösterdi.


Yolculuğumuz ışıklı olsun.
nazlı akın heart ifade simgesi